Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Malin Karlsson - 14 mars 2016 13:08

Sonen blev hemma från skolan idag.
Han kommer knappt ur sängen. Både jag och maken gör vårt bästa för att få tag på hans sjukgymnast samt sköterskan på barnkliniken.
Försöker logga in på apoteket via mobiltbank-id för att kolla om hans medicin har kommit in men det funkar inte för mig, nån annan som har problem med att logga in på apoteket via mobilt bank-id?
Får logga in via datorn när maken kommer hem annars.
Trots att han har haft problem med sin kropp ända sen sonen föddes så skär dt i mammahjärtat att se honom ha så ont förtillfället.

Själv har jag mailat min doktor på sophiahemmet. Hoppas att jag får nån respons av honom.
Nä men lite kaffe på detta så man orkar.
Ja just dt...tar åh kastar in lite tandvärk på detta också.
Suck!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lagom tjock, lagom gift,bor i ett lagom gammalt hus som ligger i en byhåla, lagom många husdjur, lagom curlande morsa till två killar på 17 & 20 år och är i mina lagom bästa år.
Älskar landet lagom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards