Alla inlägg den 22 mars 2016

Av Malin Karlsson - 22 mars 2016 19:50

Har inte haft nån lust att blogga som senaste dagarna.

Har helt enkelt varit för mkt.

Det är mkt med sonen och hans smärta och alla läkarbesök plus att det händer mkt runt omkring mig.

Många omkring mig är sjuka, har det kämpigt på det ena eller andra sättet och jag försöker att hela tiden finnss där.

Boka läkartider, vara hundvakt, låna ut en axel att gråta på, finnas som stöd.

Samtidigt som jag själv inte mår bra.. har ont, ont , ont i min fot.

Svårt att sova och känner nu att jag sakta men säkert är på väg under ytan....men vem finns där för mig?? Ingen känns dt som.

Alla är upptagna med sitt.

Skönt att komma iväg på kryssning på söndag med maken men jag känner att jag behöver mina vänner och dom finns inte där.

 

Lägger ut lite bilder på vad jag har sysslat med under dagarna.

Bla köpt ny matta till köket, lagat club Sandwich till middag och köpt ny hudkräm,nya pyjamasbyxor....typ.

       

Nåja, i morgon är en ny dag. Nya läkarbesök men ska även 

Iväg på tjejmiddag på kvällen.

Over & Out


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lagom tjock, lagom gift,bor i ett lagom gammalt hus som ligger i en byhåla, lagom många husdjur, lagom curlande morsa till två killar på 17 & 20 år och är i mina lagom bästa år.
Älskar landet lagom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards